![]() | Лист МОНУ від 01.07.2014 р. № 1/9-343. Просмотров: 574 Рейтинг: 0.0 |
![]() | Лист МОНУ від 30.05.2013 р. № 1/9-383. Просмотров: 651 Рейтинг: 0.0 |
![]() | Лист МОНмолодьспорту від 01.06.2012 р. № 1/9-426. Просмотров: 552 Рейтинг: 0.0 |
![]() | Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.04.2006р. № 264 Просмотров: 824 Рейтинг: 0.0 |
20:53 Науково-практична конференція в ГНПУ ім. О. Довженка | |
У роботі конференції взяли участь науковці, викладачі вищих навчальних закладів, учителі, аспіранти і студенти. Особливий інтерес викликали доповіді Ганжі А.Ю., старшого наукового співробітника відділу стилістики та культури мови Інституту української мови НАН України «Комунікативний імідж сучасного вчителя-словесника і професійна соціокультурна компетентність: актуальні акценти»; Шляхової В.В., доцента кафедри методики навчання, стилістики і культури української мови Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького «Українознавчий компонент шкільної мовної освіти»; Бойко О. В., заступника директора з навчально-виховної роботи, учителя вищої категорії Комунальної установи «Сумська спеціалізована школа І ступеня № 30» м. Суми Сумської області; учителів м. Глухова та Глухівського р-ну Картавої А.Д., Кисленко Л.М., Гапонько Т.М., Майбороди О.В.; старшого викладача кафедри історії, правознавства та методики навчання Глухівського НПУ ім. О. Довженка Заїки В.В. «Родзинкою» конференції стали майстер-класи канд. пед. наук, доцента, декана факультету початкової освіти Гречаник Н.І. «Автентичний спів Полісся»; канд. пед. наук., старшого викладача кафедри теорії і методики початкової освіти Шрамко О.О. «Життя у стилі «ЕКО». Планетою крокує еко-бум». Наша початкова школа представила на конференції також цікаву та корисну інформацію, що стосується соціокультурного компетентнісного розвитку молодших школярів. Доповідачами були Курган О. Г., Борисенко Г. І., Бобирьова С. Б., Хабенко В. Д., Гапонько Т. М.
Уважаємо, що конференція була плідною. Усі бажаючі мали змогу взяти участь в обговоренні доповідей, висловити свої думки та погляди щодо проблеми формування соціокультурної компетентності вчителя. | |
|
Всього коментарів: 1 | |
| |