Загальна теорія [3] |
Українська мова [0] |
Математика [0] |
Літературне читання [0] |
Лист МОНУ від 01.07.2014 р. № 1/9-343. Просмотров: 523 Рейтинг: 0.0 |
Лист МОНУ від 30.05.2013 р. № 1/9-383. Просмотров: 613 Рейтинг: 0.0 |
Лист МОНмолодьспорту від 01.06.2012 р. № 1/9-426. Просмотров: 510 Рейтинг: 0.0 |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.04.2006р. № 264 Просмотров: 768 Рейтинг: 0.0 |
Головна » Файли » Методичний матеріал » Загальна теорія |
[ · Скачати дистанційно (706 КБ) ] | 19.08.2016, 17:49 |
Методичний посібник для студентів, вчителів початкової школи, викладачів педагогічних ВУЗів. Мета роботи. Розвивати творчість – означає виховувати інтерес до знань. Маленький учень хоче вчитися тільки тоді, коли переживе успіх, хоча б невеликий. Тому, з перших днів зустрічі з учнем, педагог має виявити творчі здібності кожної дитини. В.Сухомлинський зазначав, що виряджаючи дитину до школи, кожна мати вірить у те, що справжній вчитель побачить у її дитині щось таке, чого не бачить вона і буде розвивати помічені здібності. 1. Вже не перший рік в країні утверджено стратегію прискореного, інноваційного підходу до системи розвитку освіти і науки. Освіта спрямовується на новітні інформаційні технології, основані на принципах демократичного підходу до кожного учня з метою подальшого розвитку творчої особистості, яка зможе зайняти гідне місце в суспільстві. Ідея впровадження інноваційних форм і методів прийнята сьогодні початковою школою. Це означає, що вчитель відмовляється від авторитарно-репродуктивного характеру навчання на користь демократичного, науково-творчого. Змінюються функції учня і вчителя. Учень повинен разом із засвоєнням відповідних знань, розвивати в собі здатність, навички, вміння самостійно їх шукати, тобто оволодівати науковими методами пізнання. Вчитель – допомагати учню вчитись. Практична значимість. Вчителеві надається право Навчати… Навчати легше, коли є інтерес до знань. Він дає енергію, радість пізнання. Вчити шестирічок не можна за традиційними методами, не даючи нічого нового. Активне сприйняття матеріалу на уроці 10-15 хв. Далі – послаблення уваги. Вчителеві необхідно змінювати вид діяльності, дивувати, захоплювати, тримаючи в руках «ниточку сприйняття». Переді мною постало питання: «як створити для учнів такі умови навчання, за яких кожен учень відчував би свою успішність, інтелектуальну спроможність, водночас підтримувалось би бажання вчитись?» Відповідь: впровадження інноваційних методів навчання.
| |
Переглядів: 302 | Завантажень: 202 | |
Всього коментарів: 0 | |