Субота, 20.04.2024, 01:32
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Нові файли
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Особистий кабінет
Для перегляду мініпрофіля, увійдіть на сайт як користувач.
Годинник
Події дня
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні сайти
Головна » Файли » Методичний матеріал » Загальна теорія

Інтерактивні прийоми в навчанні, вихованні та розвитку молодших школярів
[ · Скачати дистанційно (706 КБ) ] 19.08.2016, 17:49

Методичний посібник для студентів, вчителів початкової школи, викладачів педагогічних ВУЗів.

Мета роботи. Розвивати творчість – означає виховувати інтерес до знань. Маленький учень хоче вчитися тільки тоді, коли переживе успіх, хоча б невеликий. Тому, з перших днів зустрічі з учнем, педагог має виявити творчі здібності кожної дитини.

В.Сухомлинський зазначав, що виряджаючи дитину до школи, кожна мати вірить у те, що справжній вчитель побачить у її дитині щось таке, чого не бачить вона і буде розвивати помічені здібності.

1. Вже не перший рік в країні утверджено стратегію прискореного, інноваційного підходу до системи розвитку освіти і науки. Освіта спрямовується на новітні інформаційні технології, основані на принципах демократичного підходу до кожного учня з метою подальшого розвитку творчої особистості, яка зможе зайняти гідне місце в суспільстві.

Ідея впровадження інноваційних форм і методів прийнята сьогодні початковою школою. Це означає, що вчитель відмовляється від авторитарно-репродуктивного характеру  навчання на користь демократичного, науково-творчого. Змінюються функції учня і вчителя. Учень повинен разом із засвоєнням відповідних знань, розвивати в собі здатність, навички, вміння самостійно їх шукати, тобто оволодівати науковими методами пізнання. Вчитель – допомагати учню вчитись.

Практична значимість.

Вчителеві надається право Навчати…

Навчати легше, коли є інтерес до знань. Він дає енергію, радість пізнання. Вчити шестирічок не можна за традиційними методами, не даючи нічого нового.

Активне сприйняття матеріалу на уроці 10-15 хв. Далі – послаблення уваги. Вчителеві необхідно змінювати вид діяльності, дивувати, захоплювати, тримаючи в руках «ниточку сприйняття».

Переді мною постало питання: «як створити для учнів такі умови навчання, за яких кожен учень відчував би свою успішність, інтелектуальну спроможність, водночас підтримувалось би бажання вчитись?»

Відповідь: впровадження інноваційних методів навчання.

 

Категорія: Загальна теорія | Додав: habenkov | Теги: інтеграція, Хабенко, методичний посібник
Переглядів: 302 | Завантажень: 202 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar